Thuis in Cliëntondersteuning
-
info@thuisinclientondersteuning.nl
www.thuisinclientondersteuning.nl
Of bel 085 303 29 85
Heb je een uitnodiging gekregen voor een gesprek op ons kantoor? Of wil je zelf graag een afspraak maken om langs te komen? Dan vind je hieronder een paar zaken die handig zijn om te weten.
Wil je langskomen? Maak dan van te voren een afspraak. Wil je een afspraak maken met je contactpersoon bij De Dienst? Dan kun je rechtstreeks contact met hem of haar opnemen. Heb je nog geen contactpersoon? Dan kun je een mail sturen naar contact@dedienst.nl of op een andere manier contact met ons opnemen.
Heb je een gesprek met een medewerker van De Dienst? Dan mag je altijd iemand uit je omgeving vragen om mee te gaan. Bijvoorbeeld een familielid of vriend. Weet je niet wie je kunt vragen, maar wil je wel iemand meenemen? Dan kun je een onafhankelijke cliëntondersteuner (OCO) vragen om mee te gaan.
Een cliëntondersteuner denkt met je mee en kan je helpen bij je contact met De Dienst of met andere overheidsorganisaties. Ook als je niet tevreden bent over onze dienstverlening, kan de onafhankelijke cliëntondersteuner je helpen. Je kunt zelf contact opnemen met een om een afspraak te maken met een cliëntondersteuner. Deze hulp kost je niets. Je kunt zelf kiezen welke organisatie je wilt vragen:
VANAF 1 AUGUSTUS 2025
(Niet voor inwoners van Harlingen)
Tijdens een gesprek met een medewerker van De Dienst krijg je misschien veel belangrijke informatie tegelijk te horen. Vind je het prettig om het gesprek thuis nog eens rustig terug te luisteren? Dan kun je met je telefoon een geluidsopname maken van het gesprek. We hebben wel een paar spelregels voor het opnemen van gesprekken.
Heb je hier vragen over? Bespreek ze met de medewerker tijdens je gesprek. Of neem van te voren contact met ons op.